söndag 6 mars 2011

Lite seg söndag...

Har kravlat mig upp ur sängen och försöker styra upp olyckshändelsen som kallas ansikte efter en väldigt rolig kväll igår. Blev så klart alldeles för sent och nu skall jag jobba om en liten stund :) två nagel och brynkunder.

Sen är det slut på sötebrödsdagarna, denna veckan har det varit mycket festligheter, i torsdags hade vi en fantastisk firar dag som avslutades med partyparty på salongen.

Imorgon kör jag och Tess igång en 3 veckors stenhård deffning med proteinpulver och fokus på träning. Kommer bli kanon vi är galet peppade. Ni kan följa kampen här på bloggen :)

Imorgon börjar vi även byta lokaler med varandra- Blanka behöver större och jag mindre så det blir perfekt.

Hoppas ni unnar er en skön och slapp söndag och taggar inför en ny härlig vecka..

Lägger upp lite foton från veckan när jag jobbat klart.

//M