torsdag 24 februari 2011

Storgatan 10 ;)

det är ett konstant tjattrande och flabbande i dessa lokaler hela dagarna och det är ju trevligt, tidigare idag fick vi göra en gemensam ansträngning inne på Blankas Port då det kom 3 ton vårkläder ;) hela butiken såg ut som ett slagfält där ett tag men nu är det ordning och reda igen.

Har ett gäng kunder kvar nu-mest bryn vilket jag som ni vet älskar att greja med.. ;)

Ikväll kommer jag lägga upp bilder från behandlingen jag gjorde igår.. bästa Anna från Estetica kom hit och gjorde kemisk peeling på mig. Ser ut som en 10-åring i hyn nu... känns helt ok måste jag säga.. ;)

Får se om jag vill delge er bilderna från afrikanska dansen i tisdags haha ser inte klok ut! ;) men det var det roligaste jag gjort på länge, helt fantastiskt! Tre stycken på trummor så det var lätt att ge sig hän åt musiken och rytmen. Prova!!! Tisdagar 18.30 Rogslösa skola Ring: Janani 0143-230 55

Nej nu måste jag köra på här men snart är arbetsdagen över och då är jag bjuden på middag och det skall bli mysigt.

Hörs!

//M




Tess
jag






jenny








anna